فروشگاه اینترنتی گل و گیاه گل ستان

۰۲۱۸ xxx ۳۶۹۰       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گیاه ساکولنت کالانکوئه هومیلیس

فروش گیاه ساکولنت کالانکوئه هومیلیس

قیمت : ۱۶۵.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

خیابان کریمخان زند، خیابان ایرانشهر، خیابان بهشهر، پلاک ۳۷، عمارت گُل‌سِتان

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 751

فروش گیاه ساکولنت کالانکوئه هومیلیس

هومیلیس، ساکولنتی با رشد آهسته است که ارتفاع آن تا ۹۰ سانتی‌متر هم می‌رسد. برگ‌های این گیاه سبز رنگ و با رگه‌های قرمز رنگ پوشانده شده‌اند. این ساکولنت جز ساکولنت‌های گل‌دار به حساب آمده و فصل بهار زمان گل‌دهی آن است. گل‌های این گیاه روی یک خوشه رو به بالا که گاهی تا ۲۵ سانتی‌متر از گیاه بالاتر می‌رود به‌وجود می‌آیند. رنگ گل‌های هومیلیس بنفش و سبز بوده و به خودی خود زیبا هستند.

روش نگهداری از کالانکوئه هومیلیس:
خوشبختانه این ساکولنت جز گیاهانی است که نگهداری از آن کار چندان سختی نیست. فقط کافی است آن را در یک محل مناسب قرار داده و منظم آبیاری کنید.

- محل نگهداری:
ساکولنت کالانکوئه هومیلیس به یک محیط پر نور نیاز دارد، به‌خصوص در فصل تابستان که زمان رشد آن است. در زمستان نیز پشت پنجره جنوبی جای مناسبی برای این گیاه است.

- دمای محیط:
محیطی که ساکولنت کالانکوئه را در آن نگهداری می کنید باید گرم باشد، چرا که این گیاه گرما را ترجیح می دهد. بنابراین همیشه آن را در جایی نگهداری کنید که هوای آن گرم و نور کافی داشته باشد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که دمای محیط نباید از ۱۲ الی ۱۳ درجه کمتر شود.

- آبیاری:
ساکولنت کالانوا هومیلیس در تابستان باید مرتب آبیاری شود. زمان آبیاری آن نیز دقیقا زمانی است که خاک گلدان خشک شده باشد. اما در زمستان به آبیاری مرتب نیازی نیست، به این معنی که می‌توانید حتی یکی دو روز بعد از اینکه خاک گلدان خشک شد آن را آبیاری کنید.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.