فروشگاه اینترنتی گل و گیاه ایران درخت

۰۲۱۴ xxx ۸۶۷۳       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گیاه فیکوس

فروش گیاه فیکوس

استان تهران, شهر تهران

بلوار فردوس غرب – ورزی شمالی

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 345

فروش گیاه فیکوس

فیکوس این درختچه زیبا معمولا در محیط گلخانه ای و آپارتمانی نگهداری می‌شود و برگ های آن به رنگ های سبز و ابلق و بلک دیده می‌شود. این گیاه ظاهری بسیار زیبا و دکوراتیو دارد و از پرکاربردترین گیاهان در طراحی دکوراسیون به شمار می‌رود، به خصوص فیکوس لیراتا که عکس آن را در اکثر مجلات مربوط به دکوراسیون می‌توانید ببینید.

شرایط نگهداری:
فیکوس ها در طراحی دکوراسیون بسیار پرکاربردند و داشتن یکی از انواع فیکوس در هر خانه ای ضروری است. نگه داری فیکوس های مختلف تقریبا مشابه است، اما باید توجه داشته باشید که گونه های ابلق به نور بیشتری احتیاج دارند، در غیر این صورت خاصیت ابلق بودن خود را از دست می‌دهند.

فیکوس به نور کم مقاوم است اما در نور متوسط و زیاد غیرمستقیم بیشترین رشد را دارد. فیکوس به تغییرات دمایی و سرما بسیار حساس است و دمای 18 تا 28 درجه سانتی گراد برای آن مطلوب است. در فاصله بین دو آبیاری باید سطح خاک تا حدود یک بند انگشت خشک شود و سپس آبیاری مجدد انجام شود. توجه داشته باشید که خشکی بیش از اندازه و یا غرقابی کردن گیاه، به آن لطمه می‌زند. فیکوس لیراتا بسیار به آبیاری زیاد و قارچ حساس است. برای تامین رطوبت، یک ظرف آب در کنار گیاه قرار دهید یا هفته ای یک یا دو بار غبارپاشی کنید.


در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.