فروشگاه اینترنتی رام گل

۰۹۱۱ xxx ۸۵۲۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش گیاه پیچ اناری

فروش گیاه پیچ اناری

قیمت : ۲۹.۰۰۰ تومان

استان مازندران, شهر رامسر

خیابان شهید مصطفی خمینی (آخوندمحله)- خیابان بهار۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۲۶ خرداد ۱۳۹۹

بازدید : 342

فروش گیاه پیچ اناری

پیچ اناری گیاهی چند ساله و خزان کننده است با گل هایی بزرگ و زیبا که فصل گلدهی آن از اواخر بهار تا پاییز است که برخی حتی تا فرارسیدن سرمای اول زمستان به گلدهی خود ادامه می دهند. گل های  شیپوری شکل به رنگ های نارنجی، گل بهی، قرمز، صورتی و زرد این گیاه دلیل اصلی نگهداری و پرورش آن است. این گیاه در تابستان غرق در گل می شود. گل هایش مانند گل های انار است که به صورت خوشه ای در انتهای شاخه های جوان ظاهر می شوند.

برای گیاهان بالغ و استقرار یافته ای که در خاک باغچه کاشته اید، سطح خاک را بررسی کنید و زمانی که سطح خاک تا عمق حدود یک تا دو سانتیمتری رطوبت خود را از دست داده بود گیاه را آبیاری کنید. خشکی کشیدن این گیاه منجر به سوختگی نوک و حاشیه برگ ها، ریزش غنچه های گل و عدم شکل گیری گل ها می شود. خاکهای آهکی ضرر زیادی برای این گیاه ندارند و اصولا با هر شرایطی خود را تطبیق میدهد . برای گلدهی به مکانی با نور مستقیم آفتاب نیاز دارد. در مکان های آفتاب رو گل ها زودتر ظاهر می شوند و در سایه برگ ها به خوبی رشد می کنند.

این گیاه به سرما مقاوم است، اما بهتر است که قسمت های هوایی را با کمک پوشش هایی در برابر وزش بادهای سرد زمستانه محافظت کرد. به گرمای هوا نیز مقاوم است هرچند گلدهی این گیاه با گرم شدن بیش از اندازه هوا کاهش می یابد. گل های این گیاه بر روی شاخه های جوان شکل می گیرد بنابراین بهتر است که هرس آن را در پاییز تا اوایل بهار انجام دهیم. شاخه های مسن که دیگر نقشی در گلدهی ندارند را باید طوری قطع کرد که ۲ تا ۳جوانه بر روی آن باقی بماند. این گیاه پاجوش های فراوانی تولید می کند که برای محدود کردن رشد گیاه می توان آنها را قطع کرد.


در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.