فروشگاه اینترنتی باغبون

۰۲۱۸ xxx ۴۸۸۶       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش بذر تربچه

فروش بذر تربچه

قیمت : ۵.۰۰۰ تومان

استان تهران, شهر تهران

سعادت آباد، خیابان سعادت آباد، خیابان شهید نفیسی (۲۳)، پلاک ۵۵، واحد ۸

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱۸ تیر ۱۳۹۹

بازدید : 194

فروش بذر تربچه

معرفی:
مرکز اولیه تربچه کشور فرانسه بوده است. تربچه گیاهی است که دارای انواع بیشماری می باشد و عموما با غذا یا به عنوان پیش غذا به طور خام خورده می شود. در بعضی موارد از برگ تربچه به صورت خام استفاده می شود. تربچه بسیار اشتها آور بوده و برای هضم غذا نیز مفید است. تربچه دارای انواع و اقسام زیادی است که علاوه بر رنگ های مختلف دارای شکل و اندازه های گوناگون و متعدد نیز می باشند.

زمان و نحوه کاشت:
تربچه احتیاج به خاک سبک و قوی دارد بنابراین بایستی قبل از کاشت در پاییز همراه با شخم پاییزی میزان 25 تا 30تن در هکتار به زمین کود حیوانی پوسیده اضافه کرد. کشت این گیاه در اواخر فروردین ماه تا اوایل تیر ماه یعنی همزمان با بر طرف شده سرمای بهاره و قبل از گرما انجام می گیرد. ولی قبل از کاشت میزان 40 تا 60 کیلوگرم در هکتار کود ازته، 100 تا 70 کیلوگرم در هکتار کود فسفر و 100 تا 150 کیلوگرم در هکتار کود پتاسه به خاک اضافه می شود. فاصله ردیف های تربچه را از هم 25 تا 30 سانتی متر و فواصل بوته ها 10 الی 15 سانتی متر در نظر می گیرند. بذرها را به عمق 0.5 تا 1 سانتی متر می کارند. چنانچه هدف استفاده از برگ تربچه باشد فاصله کشت بذر 2 سانتی متر در نظر گرفته می شود و قبل از آن که ریشه آن درشت شود تعدادی از تربچه های برگی را خارج کرده و فاصله را به 15 سانتی متر می رسانند.

شرایط محیطی:
تربچه گیاهی است که در هر آب و هوایی می روید ولی در گرمای تابستان ریشه های آن پوک شده و گیاه تولید بذر می کند، از این جهت باید در فصول معتدل و نسبتا خنک به جز در شرایط یخبندان اقدام به کاشت تربچه نمود. اگر هدف تولید تربچه در گلخانه باشد باید دما در روز حدود 8 تا 10 درجه سانتی گراد و در شب 4 تا 6 درجه سانتی گراد باشد. حداکثر دمایی که تربچه تحمل می کند 35 درجه سانتی گراد است ولی در این دما غده ها پوک می شوند و بهترین دما در هوای آزاد 20 درجه سانتی گراد می باشد. تربچه در طول روز بلند، تولید ساقه گل دهنده می کند ، بنابراین دمای خیلی بالا مانند طول روز بلند عمل کرده باعث به گل رفتن تربچه و در نتیجه تولید بذر می شود. به همین دلیل تربچه را فقط در فصل خنک می کارند.

در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.