بهرویش

۰۳۱۳ xxx ۵۸۵۱       

گزارش تخلف


گزارش مشکل


در صورت وجود مشکل در هر قسمت از آگهی لطفا به ما گزارش دهید.

لطفا مشکل مورد نظر خود را وارد کنید
فروش کود ماکروکامل نوترولین گرین

فروش کود ماکروکامل نوترولین گرین

استان اصفهان, شهر اصفهان

ضلع غربی اتوبان خرازی، حد فاصل سه راه اشرفی اصفهانی و چهارراه جهاد، بعد از کوچه ۵۸، شرکت بهرویش

جهت بازدید از سایت کلیک کنید!

بروز شده در : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹

بازدید : 446

فروش کود ماکروکامل نوترولین گرین

یکی از انواع کوهایی که شامل عناصر ماکرو می باشد کود نوترولین گرین می باشد که در این محصول درصد بالایی ازت وجود دارد. ازت باعث شادابی برگ و میوه و همچنین ترد شدن سلول های گیاه می شود. در ترکیبات نوترولین گرین ناخالصی به کار نرفته است و معمولا برای محصولات، ایمن و عاری از ضرر است.

نوترولین گرین حاوی ازت دیر آزاد است و نیاز گیاهان را به این عنصر به خوبی رفع می کند و از نازک و ظریف شدن برگ ها جلوگیری می کند. کود نوترولین در حالت مایع است و به دلیل حلالیت خوبی که در آب دارد استفاده از آن اسان است و در سیستم های آبیاری قابل مصرف می باشد. کود مایع نوترولین دسترسی طولانی مدت به ازت را برای محصولات در مراحل حساس رشدشان ایجاد می کند. ازت موجود در این محصول بر خلاف کودهای ازته ی موجود در بازار، پایداری و بقاء زیادی دارد.

کود نوترولین برای انواع محصولات مناسب است ولی باید به میزان دوز مصرفی دقت کرد زیرا که میزان مصرف کودها با توجه به نوع گیاه، نوع خاک، میزان نیاز، آب و هوا و عوامل دیگر متفاوت است و نمی توان فرمول و یا میزان خاصی را مشخص کرد. اگر در این رابطه نیاز به راهنمایی داشتید می توانید از کارشناسان مجرب بهرویش کمک بگیرید. کود مایع نوترولین توسط شرکت Green has تولید شده است و در بطری های ۱ لیتری به فروش می رسد. برای تهیه این محصول به فروشگاه آنلاین بهرویش که توزیع کننده ی بذر و کود در سراسر ایران است، مراجعه نمایید.


در صورت تماس، جهت همکاری بیشتر بفرمایید از سایت آی کشت شماره تان را برداشتم.